رفتن به محتوای اصلی
۲۷ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۰:۲۲
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای شهر قم:

حمایت دولت‌های مدعی حقوق بشر از رژیم کودک‌کش اسرائیل شرمندگی در برابر تاریخ است

حمایت دولت‌های مدعی حقوق بشر از رژیم کودک‌کش اسرائیل شرمندگی در برابر تاریخ است
رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر قم با تأکید بر حمایت مردم ایران و شهر قم از مردم فلسطین و نوار غزه، گفت: کشورهای مدعی حقوق بشر امروز شرمنده آرمان‌های حقیقی و انسانی هستند و باید پاسخگوی آیندگان باشند.

به گزارش شهرنیوز، نرجس نیازمند با توجه به کشتار بی‌رحمانه مردم نوار غزه به‌خصوص زنان و کودکان اظهار داشت: کشتن غیرنظامیان به‌خصوص زنان و کودکان نشانه رذالت رژیم منحوس صهیونیسم است.

وی با خطاب قرار دادن کشورهای مدعی حقوق بشر افزود: آیا حمایت از رژیمی که کودکان و زنان بی‌دفاع را در خانه‌هایشان می‌کشد با معیارهای شعارگونه شما در رعایت حقوق بشر تضادی ندارد؟ آیا شما از مردم جهان و تاریخ شرمنده این حمایت و پشتیبانی از رژیم صهیونیسم نیستید؟.

رئیس کمیسیون زنان و خانواده شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: چطور می‌شود مدعی حقوق بشر و آزادی شد اما چشم‌ها را به روی جنایتی به این بزرگی حتی کشتار مجروحان در بیمارستان‌ها بست و مردم بی‌گناه را در تحریم آب، غذا و دارو نگه داشت.

وی که حمایت از مردم غزه را وظیفه‌ای انسانی عنوان کرد گفت: مردم ایران و به‌خصوص مردم عدالت‌طلب قم نمی‌توانند در برابر این جنایت سکوت کرده و حمایت خود را از مردم فلسطین اعلام می‌کنند.

نیازمند در پایان تأکید کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر امروز شرمنده آرمان‌های حقیقی و انسانی هستند و باید پاسخگوی آیندگان باشند زیرا جنایتی که امروز در حال رخ دادن است هیچ توجیهی ندارد.

انتهای پیام/103


https://qom.ir/DZPrL